Twoja wyszukiwarka

wtorek, 1 marca 2011

Preparaty do przemywania twarzy

Stosowanie różnych maści kremów i żelów nie wystarcza w walce z trądzikiem. Ważne jest sposób dbania o higienę własnej cery chodzi mi konkretnie o środki jakimi najlepiej było by przemywać twarz przed każdym użyciem innych leków.

Najważniejszą rzeczą jest aby pod żadnym pozorem nie MYĆ TWARZY WODĄ Z MYDŁEM bo to tylko przyspiesza rozwój pryszczy oraz zatyka pory. Przed każdym przemyciem twarzy jakimś specyfikiem najważniejszą podstawową rzeczą, o której niby każdy wie ale czy aby na pewno jest umycie rąk ciepłą wodą i mydłem ( czytałem gdzieś, że szare mydło daje również pozytywne efekty i jest dość tanie ).

Ja osobiście do przemywania twarzy używałem dwóch specyfików:
WODĘ TERMALNĄ
i preparatem o nazwie PURRITIN (żel do mycia twarzy)

Każda woda termalna nie istotne jest jakiej firmy idealnie nadaje się do przemywania twarzy.
Działanie :
Właściwości dermatologiczne Wody Termalnej  znane są już od wieków. Bogactwo niezbędnych dla skóry rzadkich minerałów zawdzięcza ona pochodzeniu z głębi skał magmowych.
Wzmacniające i kojące działanie Wody Termalnej.

Rezultat :
Woda Termalna stymuluje regenerację komórek, wzmacnia naturalne mechanizmy obronne skóry i działa przeciwzapalnie. Łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia. Wzmacnia naturalną ochronę skóry.

 Natomiast żel do mycia twarzy PURRITIN


Kosmetyki Iwostin Purritin są przeznaczone do pielęgnacji skóry mieszanej i przetłuszczającej się, skłonnej do zmian trądzikowych. Nie tylko redukują istniejące zmiany trądzikowe, lecz także zapobiegają powstawaniu nowych. Matują tłuste partie skóry, odblokowują pory. Poprzez głębokie i długotrwałe nawilżenie, skutecznie odbudowują barierę hydrolipidową.

JAK DLA MNIE STOSOWANIE TYCH PREPARATÓW W DUŻYM STOPNIU OGRANICZAJĄ POWSTAWANIE NOWYCH PRYSZCZY I WĄGRÓW.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz